Supportaftale

Supportaftale

Der er stor forskel på, hvad virksomhederne har af behov for support til deres IT. Nogle virksomheder har behov for regelmæssig on-site IT-support, mens andre fint kan nøjes med telefon- og remote support.

Serviceniveau

Når vi indgår en supportaftale, aftales hvilket serviceniveau,  jeres virksomhed har behov for. Eksempler på opgaver, som kan indgå, er

  • Klargøring og installation af ny computer, printer, tablet eller smartphone
  • Ugentligt/månedligt servicebesøg, hvor vi gennemgår logfiler, diskkapacitet, evt. fejlmeldinger, osv., så installationen holdes kørende
  • Akut problemløsning udenfor normal supporttid (bemærk at der tillægges 100 % til normal timeløn)
  • Remote support via fjernopkobling
  • Telefonsupport
  • Oprettelse og vedligeholdelse af brugere
  • Opdatering af operativsystem og standardsoftware

 

Såfremt der er behov for det, kan vi afhente og levere udstyret hos jer, hvis vi skal løse opgaven på vores servicecenter.

Ring og aftal et møde

Ring eller skriv til os, så vi kan aftale et møde, hvor vi kan fastlægge jeres behov og aftale en servicemodel.

Lyngsted IT-Service
Fabriksvej 3, 1. sal
3000 Helsingør

Tlf.: +45 6165 8895
Mail: info@lyngsted.dk

ÅBNINGSTIDER

Vi har åbent for telefoniske henvendelser mandag-fredag 08:00-12:00 og 13:00-16:00.

Besøg på kontor og værksted kun efter foregående aftale.

INDLEVERING

Indlevering af computere og andet udstyr kan ske på adressen Fabriksvej 3, men kun efter forudgående aftale på telefon eller mail.

© Copyright 2023   |   Lyngsted IT-Service   |   Alle Rettigheder forbeholdes   |   Design by Borup WebDesign