Fjernsupport

Fjernsupport

Med fjernsupport kan vi ofte hjælpe dig, uden at skulle aflægge dig et fysisk besøg.  Det kan f.eks. være problemer med mail, hjælp til opdateringer, udrydning af virus el. forbindelse til printer.

Vi tilbyder fjernsupport til Windows og Mac computere.

Supporten foregår ved, at vi med din tilladelse midlertidigt overtager kontrollen over din computer. Du kan hele tiden følge med i, hvad vi foretager os og når fjernsupporten afslutter, lukker forbindelsen ned og vi har ikke mere adgang til din computer.

Det er en fordel, hvis du aftaler en tid til fjernsupport, så vi er klar til at hjælpe, når du har tid.

Se pris for fjernsupport her

Hurtig hjælp til Windows Computere

Hurtig Hjælp gør det muligt for dig at modtage PC-hjælp fra en anden person, da den anden person kan overtage styringen af din computer. Hurtig hjælp virker dog kun på PC med Windows 10 eller senere.
 
Vi giver dig her en trinvis vejledning til at komme i gang med Microsoft ‘Hurtig Hjælp til Windows’.
 

Sådan starter du Hurtig Hjælp i Windows 10+

  1. Skriv Hurtig i søgefeltet på skrivebordet
  2. Åbn Hurtig Hjælp
  3. Vælg Få Hjælp
  4. Når du har startet programmet, ringer du til vores support, som derefter starter processen.
  5. Supportmedarbejderen oplyser en sekscifret kode, som du skal indtaste i feltet ‘Kode fra assistent’. og derefter trykke på Del skærm knappen
  6. Et tegn angiver nu, at begge computere er tilsluttet, hvorefter du klikker Tillad for skabe forbindelse
Når du er tilsluttet, vil vedkommende se en meddelelse øverst på skrivebordet med beskeden “Skærmdeling til”. 

Hurtig hjælp til Mac Computere

Hurtig Hjælp gør det muligt for dig at modtage PC-hjælp fra en anden person, da den anden person kan overtage styringen af din computer. Hurtig hjælp virker dog kun på PC med Windows 10 eller senere.
 
Vi giver dig her en trinvis vejledning til at komme i gang med Microsoft ‘Hurtig Hjælp til Windows’.
 

Sådan starter du Hurtig Hjælp i Mac

  1. Skriv Hurtig i søgefeltet på skrivebordet
  2. Åbn Hurtig Hjælp
  3. Vælg Få Hjælp og log ind med din Microsoft konto
  4. Når du har logget på, ringer du til vores support, som derefter starter processen.
  5. Supportmedarbejderen oplyser en sekscifret kode, som du skal indtaste i feltet ‘Kode fra assistent’. og derefter trykke på Del skærm knappen
  6. Et tegn angiver nu, at begge computere er tilsluttet, hvorefter du klikker Tillad for skabe forbindelse
Når du er tilsluttet, vil vedkommende se en meddelelse øverst på skrivebordet med beskeden “Skærmdeling til”. 

Lyngsted IT-Service
Fabriksvej 3, 1. sal
3000 Helsingør

Tlf.: +45 6165 8895
Mail: info@lyngsted.dk

ÅBNINGSTIDER

Vi har åbent for telefoniske henvendelser mandag-fredag 08:00-12:00 og 13:00-16:00.

Besøg på kontor og værksted kun efter foregående aftale.

INDLEVERING

Indlevering af computere og andet udstyr kan ske på adressen Fabriksvej 3, men kun efter forudgående aftale på telefon eller mail.

© Copyright 2023   |   Lyngsted IT-Service   |   Alle Rettigheder forbeholdes   |   Design by Borup WebDesign